Imorn blir det audition.

Sitter på Norwegian Kai, hamnterminalen i Kiel, och fördriver tiden med olika trivialiteter på internet. 14.00 tågar vi tillbax mot Oslo och klockan 18 och 20 kör vi föreställningar. En timme tidigare än vanligt denna tur då vi har Norges totala samling Elvis-älskare ombord som kör diverse tribute-shower på "vår" normala tid. Mycket hårvax ombord nu....

 

Imorgon lämnar jag tillfälligt skutan och flyger ner till Malmö för audition på Operan där. Auditions är en av mitt livs stora akilleshälar så försöker hålla nerverna i schack för att inte frysa till is fullständigt. Ska dock bli välldans gött efteråt då jag har tisdagen ledig i Göteborg innan jag drar tillbax till ColorFantasy för ytterliggare sex dagar. Sedan...sen drar jag och min kärlek på semester till Alanya! Så j-a värt!!! :) Tack o hej!

Kommentera här: