Till havs!

Dags för jobb. Två veckor ombord M/S ColorFantasy, kryssandes mellan Oslo och Kiel. 
Igår kväll hade jag av någon outgrundlig anledning feber och var allmänt seg. Tror och hoppas att det är bättre idag, men går man upp 05.20 känns det mesta skit så är inte helt hundra. Men ikväll drar jag på mej varma och stela jeans-kostymer och leker cowboy, för att imorn svassa som den latinolover jag onekligen är. ;)
Bild 2Entertain Norge, Facebook
 
När jag kommer hem igen räknar jag kallt med att Sverige har röstat fram en ny och bättre regering. En som sätter ALLA människor främst, inte en som endast prioriterar dom som redan har och är starkast. En regering som ser till att vi alla behandlas lika och ges samma möjligheter oavsett yrke, klasstillhörighet, kön, ras eller religion. En regering som ser längre än BNP och framgångsrik industri. Som ser att vi inte är dom sista att befolka vår planet utan vill att den ska överleva och vara bebolig länge än. Bebolig och njutbar för ALLA. 

Kommentera här: